Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің Чайковск жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Чайковская общеобразовательная школа отдела образования Житикаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
Қостанай облысы, Жітіқара ауданы, Чайковский селосы, Школьная көшесі, 35 үй
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің Чайковск жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Чайковская общеобразовательная школа отдела образования Житикаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Жітіқара ауданының білім бөлімінің Чайковск жалпы білім беретін мектебі" КММ қызметінің өзін-өзі бағалауы үшін 2022-2023 оқу жылы
Мектептің 2022-2023 оқу жылындағы қызметін өзін-өзі бағалау "білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 05.12.2022 жылғы № 486 бұйрығы және білім беру ұйымдарын Өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру және өткізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар негізінде жүргізілді..
Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
2.Білім беру ұйымының атауы, орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекенжайы):
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Жітіқара ауданының білім бөлімінің Чайков жалпы білім беретін мектебі" КММ Қазақстан Республикасы, 110716, Қостанай облысы, Жітіқара ауданы, Чайковское ауылы, е-35-бет Негіздеме: заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы 2021 жылғы 15 қаңтардағы анықтама БСН 970240000146
1. Заңды тұлғаның байланыс деректері:
конт.тел. 87022906722, 87774451971
Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.
web-сайт http://chaikovskoe.zhitikara .edu.kz
Заңдытұлғаөкілініңбайланысдеректері:
Ашаманова Жанат Мусайевна , Қостанай облысы әкімдігі басқармасының "Жітіқара ауданының білім бөлімі"ММ 08.06.2021 ж. № 85 л/с бұйрығы.
Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары: Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Жітіқара ауданының білім бөлімінің Чайковск жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ЖАРҒЫСЫ Қостанай облысы әкімдігінің 2021 жылғы 05 қаңтардағы № 9 қаулысымен бекітілген
Рұқсатберуқұжаттары: - 24.09.2012 ж. № 2013253 білімберуқызметінелицензияқосымшасыменбірге .
Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау
. 2022-2023 оқу жылында мектептің педагогикалық ұжымының құрамына 17 мұғалім, шағын орталықтың 2 тәрбиешісі, БӨП 1 тәрбиешісі, 1 педагог-психолог (әлеуметтік педагог) кірді. (ерлер-1, әйелдер-20),мектептің барлық педагогтарының педагогикалық жоғары және орта - арнайы білімі бар. Мектеп мұғалімдері Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымның білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес жұмыс істейді. Мектеп педагогтары дипломда жазылған біліктілік бойынша жұмыс істейді, оның ішінде 1 мұғалімнің 2 жоғары білімі және сәйкесінше әртүрлі пәндер бойынша екі біліктілігі бар (биология, география). Көркем еңбек (7 сағ) және музыка (2 сағ) пәндерін қарапайым адамдар жүргізеді. Осылайша, мектепте кадрлық мәселе шешілді, мектеп бағдарламасының барлық пәндері жүргізілуде. Мектепте Педагогикалық емес білімі бар мұғалімдер жоқ.
Соттылықтың жоқтығы туралы барлық 21 педагогтың анықтамасы бар, мектептің іс жүргізушісі әр 6 ай сайын анықтаманы жаңарту бойынша есеп жүргізеді, әрбір қызметкерден жұмысқа қабылдау кезінде осы құжат талап етіледі.
2022-2023 оқу жылының басында барлық 21 педагог жұмысқа рұқсаты бар, барлық санитарлық кітапшалар бар.
Тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер:
2022-2023 оқу жылында – 21 педагог, оның ішінде жоғары білімі бар-14 педагог, бұл педагогтар санының 67% -., арнаулы орта – 7 педагогты құрайды, бұл 33% -. құрайды. Білім туралы мәліметтерге сүйене отырып, жыл сайын жоғары білімі бар мұғалімдердің саны артып келеді және орта арнаулы біліммен азаяды, бұл мұғалімдердің білім беру арқылы кәсіби деңгейін көтеруге деген ұмтылысы туралы айтады. ЖОО - да орта арнаулы білімі бар 7 педагог пен 1 тәрбиеші сырттай оқиды. Барлық 21 педагогтың негізгі педагогикалық білімі бар.
Қосымшажұмысжағдайындажұмысістейтінмұғалімдержәнеолардыңоқужүктемелерітуралымәліметтер: 2022-2023 оқу жылында қосымша жұмыс жағдайында физика пәні бойынша 1 мұғалім жұмыс істеді, жүктеме – 10 сағат. Үш жылда бір рет мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларының аттестаттаудан өткендігі туралы мәліметтер: мектеп басшысы Ж. М. Ашаманова басшылар үшін аттестаттаудан өткен жоқ.
2022-2023 оқу жылында мектепте 21 педагог жұмыс істеді: жоғары санатты-0, педагог-шеберлер-0, педагог - зерттеушілер – 0, 1 санатты-1, педагог-Сарапшылар-4, педагог-модераторлар-9, 2 санатты-0, санатсыз-6. Жоғары және бірінші санатты педагогтардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-сарапшылардың үлесі 29% -. құрайды. Санаттар бойынша көрсеткіштерді төмендету мәселесін шешу үшін мұғалімдердің кәсіби дамуы бойынша іс-шаралар жоспары әзірленді. Осы жоспарға сәйкес көктемде 5 педагог аттестаттаудан өтті, бір мұғалім "педагог-сарапшы" санатын растады, 1 мұғалім "педагог-модератор" санатын беру үшін аттестаттаудың 2 кезеңінен өтті, оларға санат беру туралы бұйрық тамыз айында болады. 3 мұғалім екінші кезеңнен өтпеді, Қайта тестілеу шілде айында өтеді.
Мектеп бойынша санаттар бойынша педагог кадрлардың сапалық құрамы
Санаттар
2022-2023 оқу жылы
%
бірінші
1
5%
Педагог-сарапшы
5
24 %
Педагог-модератор
9
43%
Санат жоқ
6
29 %
Білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен конкурстар мен жарыстардың аудандық және/немесе облыстық кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе соңғы бес жылдағы Республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (бар болса) туралы мәліметтер
2022-2023 оқу жылында мектеп (педагогтар, оқушылар, командалар) түрлі деңгейдегі конкурстарға, жарыстарға, олимпиадаларға белсенді қатысты. Қатысушы-оқушыларды педагогтар дайындап, жақсы нәтижелерге қол жеткізді. Кестеде әртүрлі кезеңдердегі конкурстардың, жарыстардың, олимпиадалардың жеңімпаздары мен қатысушыларын дайындаған педагогтер туралы мәліметтер келтірілген:
№
Педагогтің аты-жөні
Атауы
Кезең
Қатысушы
Орын, марапат
1
Гималетдинова Умут Асыгатовна
Ғылыми жобалар байқауы
облыстық
Байзакова Даяна
сертификат
Қазақ тілінен қашықтықтан олимпиада
облыстық
Дробинин Сергей, Байзакова Аяна, Жумагулов Руслан
2 орын
2
Муратова Жибек Базарбековна
5-6 сынып оқушылары арасында жалпы білім беретін пәндер бойынша облыстық олимпиаданың аудандық кезеңі
Аудандық
Аязбаева Тиара
1 место
"Зерде" ғылыми-зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобалар байқауы 1-7 сыныптар
Аудандық
Молодык Илона
2 орын
Ғылыми жобалар конкурсы-2023
Аудандық
Сагимбаев Данияр
2 орын
"Кенгуру-барлығына арналған математика" байқауы
Республикалық
Дусекенова Карлыгаш
Имангалиева Аниса
Молодык Илона
Ошанов Дархан
Аязбаева Тиара
Гилязов Максим
Дробинин Александр
Дусекенов Мансур
Чижов Иван
2 орын
3 орын
3 орын
3 орын
3 орын
2 орын
2 орын
3 орын
3 орын
3
Адамбаева Анара Майлыбаевна
7-8 сынып оқушылары арасында жалпы білім беретін пәндер бойынша облыстық олимпиаданың аудандық кезеңі
Аудандық
Жакупова Малика
2 орын
Ғылыми жобалар байқауы -2023
Аудандық
Гималетдинов Эмир
3 орын
4
Абдуллина Даяна Янбулатовна
7-8 сынып оқушылары арасында жалпы білім беретін пәндер бойынша облыстық олимпиаданың аудандық кезеңі
Аудандық
Гималетдинов Эмир
3 орын
"Менің кішкентай Отаным" байқауы
Аудандық
Ашаманова Асемжан
3 орын
5
Есенова Кинжекуль Омаровна
Қазақ тілінен қашықтықтан олимпиада
Облыстық
Есенжулов Нурбек
Ольшевский Виталий
1 орын
2 орын
Аудандық байқауы «Алтынсарин оқулары»
Аудандық
Столяр Кирилл
Молодык Илона
3 орын
3 орын
6
Махмутова Гульнара Закпаевна
Облыстық олимпиада «Funny English”
Облыстық
Камленкова Млана
Бисикеева Ильнара
Бекова Виктория
2 орын
3 орын
3 орын
Ғылыми жобалар байқауы -2023
Аудандық
Столяр Кирилл
3 орын
7
Куантаева Акнур Мендыгалиевна
"Зерде" ғылыми-зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобалар байқауы 1-7 сыныптар
Аудандық
Нурманова Камила
3 орын
8
Байбисова Амина Куанышевна
"Алтын сақа"математикадан қашықтық олимпиадасы
Республикалық
Жомарт Нурислам
Мадақтама 1 орын
Басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер кемінде үш жылда бір рет:
Мұғалімдердің біліктілігін арттыру "Өрлеу" БАИ және ПШО курстық даярлығын ұйымдастыру арқылы өтеді. Мектеп бойынша 2021-2024 жылдардан бастап 3 жылға арналған педагогтердің біліктілігін арттырудың перспективалық жоспары жасалды, ол жыл сайын Директор бекіткен педагогтарды қабылдау мен жұмыстан шығаруды ескере отырып жаңартылады.
2022-2023 оқу жылында жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде өз пәні бойынша біліктілікті арттыру курстарынан 10 педагог, оның ішінде 1 жылға дейінгі өтілі бар жас педагогтер өтті.
педагогтерді қашықтықтан оқыту форматына даярлау мақсатында мұғалімдердің 100% - ы "қашықтықтан оқытуды үйрен"қашықтықтан оқыту курстарынан өтті.
"Жаһандық құзыреттілік" курсын оқытатын бір мұғалім Қостанай қаласында "Өрлеу "БАҰО"АҚ дайындық курстарынан өтті.
- төмендегі кестеде курстық дайындық арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуы бойынша жұмыс жоғары екендігі көрсетілген. Мектептің 21 педагогы, 16 педагог, оның ішінде 1 жаңадан келген, 2018-2023 жылдар аралығындағы кезеңде НОБ бойынша курстардан өтті.
Педагогтердің біліктілігін арттыру / сандық және пайыздық қатынаста/:
Курстар
2021-2022 оқу жылы
2022-2023 оқу жылы
НОБ
Барлығы 21 мұғалім, 4 (19%)өтті
Барлығы 21 мұғалім, 3 (19%)өтті
Арнайы пән бойынша
Барлығы 21 мұғалім, 4 (19%)өтті
Барлығы 21 мұғалім, 7 (33%)өтті
Курстық дайындықтың тиімділігі бақыланады: мұғалімдердің ӘБ-те сөйлеген сөздері, әдістемелік ұсынымдар, сондай-ақ мектеп мұғалімдерінің жарияланымдары. Мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін дамыту, оларды заманауи ақпараттық кеңістікке бейімдеу және оқу процесінде ақпараттық технологияларды қолдану бойынша педагогтарды курстық даярлау жүргізіледі.
Нәтижесінде мектептің барлық мұғалімдері АКТ-ны қолдана отырып сабақ өткізеді, сонымен қатар Интернет – ресурстарды қолдана отырып ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеумен айналысады.
БІЛІМ АЛУШЫЛАР КОНТИНГЕНТІ
Білім алушылар контингентінің сандық құрамы:
Деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер:
2022-2023 оқу жылында мектепте жыл басында 61 оқушы, оқу жылының соңында 61 оқушы оқыды, оның ішінде тағы 1 оқушы Жітіқара ауданының мектебіне (1 ширек) шықты, Қостанай қаласынан 1 оқушы(4 ширек) келді .БББҚ бар балаларды ескере отырып және қозғалысты ескере отырып деңгейлер бойынша білім алушылар контингенті кестеде келтірілген:
оқу деңгейі
Білім алушылар саны 1.09.2022 ж
Бір жыл ішінде шығарылды
Бір жыл ішінде келді
ЕББҚ бар оқушылар
Жыл соңына барлығы оқушылар
1-4 сыныптар
25
1
1
-
25
5-9 сыныптар
28
-
-
1
28
10-11сыныптар
8
-
-
-
8
Барлығы
61
1
1
1
61
"Жітіқара ауданының білім бөлімінің Чайковск жалпы білім беретін мектебі" КММ шағын жинақты мектеп болып табылады, сыныптардың толымдылығы орта есеппен 5 оқушыны құрайды. Барлығы 11 сынып жиынтығы.
Сыныптардың толымдылығы туралы мәліметтер:
№
сынып
оқушылар саны
1
1 сынып
4 оқушылар
2
2 сынып
5 оқушылар
3
3 сынып
5 оқушылар
4
4 сынып
11 оқушылар
5
5 сынып
8 оқушылар
6
6 сынып
6 оқушылар
7
7 сынып
4 оқушылар
8
8 сынып
5 оқушылар
9
9 сынып
5 оқушылар
10
10сынып
4 оқушылар
11
11сынып
4 оқушылар
Біріктірілген сыныптар
Білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер:
Оқу деңгейі
Бір жыл ішінде шығарылды
Бір жыл ішінде келді
1-4 сыныптар
1
1
5-9 сыныптар
-
-
10-11 сыныптар
-
-
Барлығы
1
1
Жыл соңында мектепте 61 оқушы болды. 2023-2024 оқу жылына 1 сыныпқа қабылдау-5 оқушы. 9-сыныптағы 5 оқушының ішінен 10-сыныпта-4 оқуды алдын ала жалғастырады. Жаңа оқу жылына алдын ала контингент-57 оқушы.
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына критерийлер:
1) Білім беру ұйымының басшысы бекіткен жұмыс оқу жоспарының, сабақ кестелерінің, Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының және білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі; Қазақстан Республикасының 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500
2022-2023 оқу жылында мектеп ҚР Білім Министрлігінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына және ҚР БҒМ 2012 жылғы 8.11. №500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына сәйкес жұмыс істеді, олардың негізінде оқу деңгейлері бойынша жұмыс жоспарлары және мектеп басшысы бекіткен. Жұмыс жоспарлары толығымен сәйкес келеді:
бастауыш білім беру деңгейінде аптаның ең жоғары сағаттық жүктемесі 1-сыныпта 20,5 сағаттан,2-сыныпта 24 сағаттан, 3-сыныпта 26 сағаттан, 4-сыныпта 27 сағаттан тұрады;
білім берудің негізгі орта деңгейінде: 5-сынып-29,5 сағат, 6-сынып-29,5 сағат, 7-сынып-32,5 сағат, 8-сынып - 33,5 сағат, 9-сынып-35 сағат;
қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы жалпы орта білім беру деңгейінде аптасына ең жоғары оқу жүктемесі:10-сынып-35 сағат, 11-сынып -35 сағат.
Жұмыс жоспарларына сәйкес 1 сыныптарда 2 жартыжылдықтан бастап, 2 сыныптарда жыл бойы цифрлық сауаттылық енгізілді. 5-11 сыныптардың вариативті компоненті жаһандық құзыреттіліктермен ұсынылған
Сабақ кестесі МЖМБС талаптарын ескере отырып , 2022 жылғы 1 қыркүйекке 1 жартыжылдыққа және 2023 жылғы 1 қаңтарға 2 жартыжылдыққа жасалды, мектеп директорымен бекітілді, оқу процесінің барлық қатысушылары мен ата-аналарына жеткізілді. Бастауыш білім беру деңгейіндегі сабақ кестесіне сәйкес күніне 4 сабақтан 6 сабаққа дейін, негізгі білім деңгейінде 5 сабақтан күніне 7 сабаққа дейін, жалпы орта білім деңгейінде 7 сабаққа дейін болды.
2)Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінің базалық мазмұнын игеру
Пәндердің базалық мазмұны жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес толық орындалды, өйткені барлық пәндер жүргізілді, бағдарламалар сабақ кестесіне сәйкес уақтылы орындалды.
3) білім алушылардың субъективті жаңа білімді білуі мен игеруі мәселелерін шешуге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру:
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Жітіқара ауданының білім бөлімінің Чайковск жалпы білім беретін мектебі" КММ тәрбие жұмысының мақсаты "Ұлттық рухани жаңғыру"ұлттық жобасын іске асыру шеңберінде жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу болып табылады. Бұл жұмысты жүзеге асыру үшін тәрбие жұмысының жоспары жасалды және бекітілді, оған сәйкес міндеттер шешілді:
- оқушыларды демократия, жеке қадір-қасиет, адам құқықтарын құрметтеу, азаматтық, патриотизм рухында тәрбиелеу.
- оқушылардың өз өміріне, денсаулығына, сондай-ақ айналасындағы адамдардың өмірі мен денсаулығына саналы көзқарасын қалыптастыруға жәрдемдесу;
- оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамыту, оларға әртүрлі бағыттағы шығармашылық және қоғамдық бірлестіктердің қызметіне қатысу мүмкіндігін беру;
- мектеп дәстүрлерін сақтау және көбейту.
- жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруын қамтамасыз ету мақсатында оқушыларды қосымша білім беру жүйесіне тарту;
- оқушылардың отбасыларының тәрбие процесіне қатысуы, ата-аналардың қоғамдық бірлестіктерін дамыту, ата-аналар қауымдастығының белсенділігін арттыру үшін жағдайлар жасау; ата-аналар қауымдастығын мектепті бірлесіп басқаруға тарту.
Тәрбиенің мақсатына және одан туындайтын міндеттерге сүйене отырып, тәрбие іс-әрекетінің келесі бағыттарын ажыратуға болады:
Бірінші бағыт-қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.
Мақсаты: жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті патриот пен азаматты; жеке тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, олардың балалар мен жастар ортасында қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайындығын қалыптастыру.
Екінші бағыт-рухани адамгершілік тәрбие.
Мақсаты: адамның рухани-адамгершілік және этикалық қағидаттарын, оның адамгершілік қасиеттері мен көзқарастарын, жалпыадамзаттық құндылықтарға, қазақстандық қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлеріне сәйкес қалыптастыру
Үшінші бағыт - ұлттық тәрбие.
Мақсаты: тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануы, ана және мемлекеттік тілдерді, қазақ халқының, этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеу.
Төртінші бағыт - отбасылық тәрбие.
Мақсаты: ата-аналарға білім беру, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және бала тәрбиесіне жауапкершілігін арттыр
Бесінші бағыт-еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
Мақсаты: еңбек дағдыларын, жеке тұлғаның экономикалық ойлауын және кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы көзқарасты қалыптастыру, экологиялық мәдениетті дамыту, коэволюция идеяларын қабылдау және оларды күнделікті өмірде басшылыққа алу қабілеті.
Алтыншы бағыт-зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
Мақсаты: әр адамның интеллектуалдық мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттері мен дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру.
Жетінші бағыт-Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
Мақсаты: жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және шындықтағы эстетикалық объектілерді қабылдауға, игеруге, бағалауға дайындығын дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру.
Сегізінші бағыт - дене шынықтыру, салауатты өмір салты.
Мақсаты: салауатты өмір салты дағдыларын табысты қалыптастыру, физикалық және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау үшін кеңістік құру.
Патриотизм мен азаматтықты қалыптастыру тәрбие процесінде басым бағыттардың бірі болып табылады. Мектептегі азаматтық-патриоттық тәрбие - бұл рухани-адамгершілік тұлғаны дамытуға байланысты бірқатар өзекті мәселелерді шешуге қабілетті оқу сабақтары, мұғалімдердің қосымша курстары, сабақтан тыс жұмыстар, үйірмелер, клубтар мен секциялардың жұмысы арқылы жүзеге асырылатын бірыңғай кешен
Күтілетін нәтиже:
- білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде білім берудің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету;
- балалардың, жасөспірімдер мен жастардың тәрбие деңгейінің артуы;
- салауатты өмір салтын норма ретінде бекіту;
- қоғамның руханилығы мен адамгершілік деңгейінің артуы;
- барлық деңгейдегі білім беру ұйымдарының педагогикалық басқарылатын, дамып келе жатқан тәрбие жүйелері.
Тәрбие процесінде рухани жаңғырудың негізі ретінде ұлттық тәрбиеге ерекше назар аударылады. Ұлттық тәрбие шеңберінде Тәрбие жұмысын жоспарлауда "Жітіқара ауданының білім бөлімінің Чайковск жалпы білім беретін мектебі" КММ келесі бағдарламалар мен тұжырымдамаларға сүйенеді:
- "Мәңгілік Ел"патриоттық актісі
- Білім алушылар арасында қоғамның рухани жаңаруына ауқымды идеялар мен тұжырымдамалық тәсілдерді зерделеу және ілгерілету.
- ҚР БҒМ 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері. Онда ұлттың жаңа тарихи кезеңдегі негізгі мақсаты көрсетілген: рухани және мәдени құндылықтарды сақтау және көбейту, әлемнің дамыған 30 мемлекетіне кіру. Бағдарлама осы мақсаттарға жетуге бағытталған бірнеше жобаларды қарастырады.
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.
Ұлттық тәрбие шеңберінде ұлттық құндылықтарды сіңіру мақсатында мектепте білім алушыларға мынадай нысандар бойынша іс-шаралар жүргізіледі:
Жітіқара ауданының көрнекті тұлғаларымен кездесулер, пікірталастар, кештер, дәрістер, конкурстар, зияткерлік-танымдық ойындар және т. б.
2022-2023 оқу жылында іске асырылатын әлеуметтік жобалар:
"Оқу мектебі - оқу Ұлты" жобасы
Жобаның мақсаты: балалар мен жастардың мәдени және оқу құзыреттілігін дамыту, "Оқу мектебі" жобасына қатысу арқылы балалар мен жасөспірімдердің оқу мәдениетін дамыту және сақтау, отбасылық оқуды насихаттау, кітапхана қорын көркем әдебиетпен толықтыру.
- оқушылар, мектеп педагогтары және ата-аналар жұртшылығы арасында оқудың беделін арттыру;
- білім алушылардың оқу мәдениетін, функционалдық оқуын жетілдіру;
-отбасын нығайтуға және оның рухани-адамгершілік мәдениетін дамытуға ықпал ететін үйде оқу дәстүрлерін жаңғырту;
- кітапханадағы пайдаланушылар санының артуы.
"Пікірсайыс" Жобасы
Мақсаты: дебаттық турнирлер мен ойындар арқылы білім алушылардың зияткерлік және тұлғалық дамуы.
Қатысушылар: 7-9 сынып оқушылары
Күтілетін нәтиже: талқыланатын мәселелер бойыншаиссалы, тәжірибеде ықтимал іске асырылатын шешімдерді әзірлеу, клуб мүшелерінің өз көзқарасын қорғай білу, басқаларды сендіру, сондай-ақ өз қателіктерін мойындау, пікірталас турнирлеріне, семинарларға, тренингтік бағдарламаларға қатысу қабілеті.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін насихаттау – біздің мектептің білім беру жүйесіндегі тәрбие жұмысының маңызды бағыттарының бірі. Бұл міндетті ойдағыдай жүзеге асыру үшін біздің мектепте сабақта да, балалардың сабақтан тыс іс-әрекетін ұйымдастыруда да жүзеге асырылатын нақты, ойластырылған насихаттау жүйесі жолға қойылып, табысты жұмыс істейді. Бұл тақырыптық сынып сағаттары, мемлекеттік мерекелерге орайластырылған салтанатты іс-шаралар, жүйелі дәрістер, сыныптардағы әңгімелер.
Біздің мектепте "ЖасҰлан", "Жасқыран"балалар ұйымы жұмысын жалғастыруда. Бұл ұйымның басты мақсаты – бала кезінен Қазақстанның болашақ азаматтарына өз елінің нағыз патриоттары болып өсуі үшін белсенді өмірлік ұстаным қалыптастыру. Балалар өз мүдделері үшін қабылданатын шешімдер мен шараларды таңдауға қатыса алады. Дәл осы жерде балалар ұйымы аясында оқушылардың өзін – өзі басқаруы үшін болашақ көшбасшыларды тәрбиелеудің керемет мүмкіндігі бар-шынымен жарқын, белсенді және лайықты. Дәстүрлі түрде жылына екі рет "ЖасҰлан", "Жасқыран"ұйымдарына оқушыларды салтанатты қабылдау өткізіледі. 2022-2023 жылдары Жасұланға - 8 оқушы, Жас Қыранға-5 оқушы қабылданды.
Мектептегі өзін-өзі басқарудың мақсаты: өз шешімдері мен нәтижесі үшін жауапкершілікті қабылдауға дайын, өзін-өзі жетілдіруге, өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі көрсетуге ұмтылатын белсенді өмірлік ұстанымы бар адамды тәрбиелеу. 2022-2023 оқу жылында мектеп Парламентінің Президентін сайлау науқаны басталды. Бұл лауазымға үміткерлер 8-ден 11-сыныпқа дейінгі тілек білдірген оқушылар ұсынылды. Барлығы 3 үміткер ұсынылды: Сагимбаев Данияр-9 сынып оқушысы, Хренов Родион – 11 сынып, Байзақова Даяна-10 сынып. Олардың әрқайсысы өзінің сайлау бағдарламасын дайындады. Кандидаттардың сайлау алдындағы үгіт-насихатына үгіт-насихат парақшаларын шығару, игі істерді ұйымдастыру және іске асыру, сайлаушыларды дауыс беруге шақыру кірді. Комиссия отырысында дауыстарды санау нәтижелері бойынша мектеп парламентінің президенті болып Данияр Сагимбаев сайланды.
Сонымен қатар, сыныптарда сынып жетекшілерін сайлау және сыныптық өзін-өзі басқару құрамын ұйымдастыру өтті.
Қорытынды: оқушының өзін-өзі басқару жұмысын талдай отырып, келесі оң нәтижелерді атап өткен жөн:
- Барлық оқушыларды мектеп іс-шараларына тарту;
- Шығармашылық, спорттық, зияткерлік бағыттағы іс-шараларға қатысу үшін таңдаудың кең спектрі;
- Өз жұмыс секторына жауапкершілік және есеп беру. Оң динамикаға қарамастан, келесі мәселе анықталды:
- Сынып оқушыларының өзін-өзі басқару қызметі негізгі мектепте дербес сипатта болмайды. Оқушыларға көптеген сұрақтар ересектер шешуге көмектеседі. Сондықтан студенттік өзін өзі басқарудың тиімді жолдарын іздеу қажет
4) Білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру:
Үйірмелердің жұмысы мектеп директоры белгілеген және бекіткен кестеге сәйкес қатаң түрде мектептің пәндік кабинеттерінде, спорт залында ұйымдастырылады және өткізіледі. Кесте санитарлық – гигиеналық нормаларды ескере отырып, тарифтік ведомость және сабақ кестесі негізінде жасалған.
"Тоғызқұмалақ", "дойбы, шахмат" спорт үйірмелерін дене шынықтыру мұғалімдері өткізеді.Секциялар мен үйірмелердегі сабақтарда алынған білім білімнің әртүрлі салаларында терең танымдық қызығушылықты қалыптастыруға ықпал етеді, оқушылардың кәсіби бағдарлануына ықпал етеді. Жыл сайын секциялар мен үйірмелерге қатысатын оқушылар саны артып келеді, ең белсенді қатысушылар спорт секцияларындағы 5-11 сынып оқушылары болып табылады.
Салауатты өмір салтын қалыптастыру, оқушыларды дене шынықтыру және спортпен шұғылдануға тарту мақсатында мектепте спорт секциялары өткізіледі. Секциялар мектептің спорт залында өткізіледі. Мектеп командасы аудандық спорттық жарыстарға қатысып, жүлделі орындарға ие болды.
Спорт секцияларын дене шынықтыру мұғалімдері Натипа Рахимжановна Жакупова, Владимир Сергеевич Сопранюк жүргізеді.
Дәстүрлі сабақтан тыс спорттық іс-шаралар өткізіледі: денсаулық күндері, эстафеталар, спартакиадалар, әртүрлі спорт түрлерінен жарыстар, жарыстар. Мектеп оқушылары баскетбол, волейбол, шағын футбол, теннис, жеңіл атлетика, тоғызқұмалақ, дойбы, шахмат бойынша оқушылар арасында аудандық спартакиадаға қатысып, жүлделі орындарға ие болды.
Білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейіндік оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейлері);
Міндетті оқу пәндерін оқытумен қатар білім алушылардың тереңдетілген және стандартты оқу деңгейлеріндегі бейіндік оқу пәндерін таңдауы көзделген. Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру бүкіл педагогикалық ұжымның күш-жігерін біріктіруді талап етеді.
1.Болашақ мамандықты одан әрі таңдау үшін оқушылардың қабілеттерін анықтау бойынша психологиялық қызметтің жұмысы.
2.Әр түрлі қызмет салаларында оқушылардың дарындылық дәрежесін анықтау үшін зияткерлік марафондар өткізу.
5.Кәсіптік бағдар беру тақырыптарында ата-аналар жиналысын өткізу. 6.Ғылыми қоғамдарға, олимпиадаларға, жобаларға және басқа да зияткерлік жарыстарға қатысу.
2022-2023 оқу жылында үлгілік оқу жоспары бойынша білім алушылар жаратылыстану-математикалық бағыттағы оқу бағдарламасының барлық пәндерін аптасына 2 сағат бірдей деңгейде оқуға мүмкіндік алды. Егер қандай да бір пән бойынша оқушыларға мұғалімнің көмегі қажет болса, мектеп мұғалімдері сабақтан тыс уақытта бітірушілерді бейіндік пәндерді ҰБТ-ға тапсыруға дайындайды
ЕНТ.
Білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру:
Жеке өтініші, 03.04.2019 жылғы психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қорытындысы негізінде, Бузакова Яна Юрьевна 2022 жылғы 1 қыркүйектен бастап 2023 жылғы 31 мамырға дейін оқыту білім берудің негізгі деңгейіндегі жұмыс оқу жоспары -ға сәйкес апталық жүктемесі -29,5 сағат болатын жеке тәсілмен жүргізілді. . Аптасына бір рет оқушы педагог-психолог У. К. Жүнербаеваға барып, онымен стресске, төзімділікке арналған тренингтер мен сабақтар өткізді. Яна 6 - сынып бағдарламасын сәтті игерді және 7-сыныпқа ауыстырылды.
8)Үлгілік Оқу Жоспары - ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компонентті таңдау бойынша курстарды және факультативтерді іске асыру:
5-9 сыныптардағы қосымша вариативті компоненті 5-8 сыныптарда 0,5 апталық сағат және 9 сыныпта аптасына 1 сағат жаһандық құзыреттіліктермен ұсынылған.Курсты педагог-психолог У.К.Жүнербаева жүргізеді, ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар, бағдарламалар мен оларды жүргізу бойынша ұсыныстар бар, сонымен қатар курстардан өтті. 10-11 сыныптарда вариативті компонент жаһандық құзыреттіліктерді қамтиды - "Кәсіпкерлік және бизнес негіздері" және "Қаржылық сауаттылық" 1 сағат. Осылайша, 5-11 сыныптардың вариативті компоненті жоспарлар бойынша жүргізілді, мұны ДОД бөліміндегі Кунделик дәлелдейді.
Оқу жұмыс жоспарына сәйкес вариативті компоненттің сабақ кестесі жасалды.
9) "Тіршілік қауіпсіздігі негіздері" міндетті оқу курсын зерделеу:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 1 қарашада № 17669 болып тіркелді. "Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы".
«Тіршілік қауіпсіздігі негіздері» оқу курсының мазмұны
1-4 сыныптарда "тіршілік қауіпсіздігі негіздері" оқу курсы "әлем танымы" пәні аясында жүзеге асырылды: 1-3 сыныптарда жылдық жүктемесі 6 сағат, 4 сыныпта-10 сағат бастауыш сынып мұғалімдері.
5-9 сыныптардағы "тіршілік қауіпсіздігі негіздері" оқу курсының мазмұны дене шынықтыру мұғалімдерінің жылдық жүктемесі 15 сағат болатын "Әлем танымы" пәні аясында жүзеге асырылды. 10-11 сыныптарда жылдық оқу жүктемесі 12 сағат болатын"бастапқы әскери және технологиялық дайындық" пәні шеңберінде іске асырылады және оқу уақытында Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты ұйымдастырушы-оқытушы В. С. Сопронюк өткізеді.
10)"Жол қозғалысы ережелері" міндетті оқу курсын іске асыру;
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне критерийлер:
"Жол қозғалысы Ережелері" оқу курсының мазмұнын 1-4 сыныптарда – әр сыныпта 6 сағаттан сынып жетекшілері сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта "Кунделик"электронды журналында тақырыбы мен күні.
5-8 сыныптардағы "жол қозғалысы Ережелері" оқу курсы – әр сыныпта 10 сағаттан сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта "Кунделик"электронды журналында тақырыбы мен күнін көрсете отырып жүзеге асырылады.
ЖЖЕ шеңберінде өткізілетін іс шаралар
1-30 сәуір аралығында мектеп жасындағы балалар мен жастар арасында жол-көлік және тұрмыстық жарақаттанудың алдын алу айлығы өткізіледі.
Апта сайын бастауыш сыныптарда көшелер мен жолдарда қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелерін сақтау туралы "қауіпсіздік минуттары" өткізіледі.
Қауіпсіздік бойынша нұсқаулар өткізіледі.
Фойеде жол қозғалысы ережелері туралы ақпарат бар бұрыш бар. • Мереке қарсаңында "Қауіпсіз демалыс" акциясы өткізілді.
Мектеп жанындағы жазғы алаңда бастауыш сыныптарға арналған "көліктен сақ бол!", "Жол қозғалысы ережелері", мультфильмдер көрсетілді.
"Жолдарда Абайлаңыз!"суреттер байқауын өткізді.
Дене шынықтыру мұғалімдері дене шынықтыру сабақтарында қауіпсіз мінез-құлық туралы, журналдарға нұсқамалар енгізе отырып, оқушылармен нұсқамалар, әңгімелер өткізеді.
Оқушылардың балалардың жол-көлік жарақаттануының алдын алу, оқушыларды көшелер мен жолдарда қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелеріне үйрету бойынша жоспарлы жұмыс жүргізілді.
Балалардың жол-көлік жарақаттануының алдын алу жөніндегі жұмысты талдау мектепте жол қозғалысы ережелерін насихаттау және балалардың жол-көлік жарақаттануының алдын алу бойынша айтарлықтай жұмыс жүргізіліп жатқанын көрсетеді. Өткен жылы ЖКЕ алдын алу бойынша өткізілетін іс-шаралардың нәтижесінде мектептің білім алушылары жол-көлік оқиғаларына қатысқан жоқ, бұл жүргізіліп жатқан жұмыстың оң нәтиже беретінін көрсетеді. Оқу жылының басында қойылған мақсаттарға қол жеткізілді.
Жоспарлау:
Тестілеуді өткізу оқушыларды ЖЖЕ бойынша оқытудағы кемшіліктерді жою бойынша талдау және шаралар қабылдау. Кәмелетке толмағандарды жолдарда қауіпсіз жүріс-тұрыс негіздеріне оқыту процесіне ата-аналарды тарту, ата-аналар жиналыстарында әңгімелер өткізу
1.Білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы:
Бастауыш сыныптарда білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі 27 сағаттан аспайды.
Негізгі орта білім беру деңгейінде білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі: 5-6 сыныптарда – 29,5 сағат, 7 сыныпта – 32,5 сағат, 8 сыныпта – 33,5 сағат, 9 сыныпта – 35 сағатты құрайды.
Сыныптық және сыныптан тыс оқу жұмыстарының барлық түрлерін қоса алғанда, жалпы орта білім беру деңгейінде білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі 10-11 сыныптарда– 32 сағаттан аспайды.
2)инвариантты және вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) құрамдас бөлікті құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы:
Инвариантты және вариативті компоненттерді құрайтын оқу пәндері бойынша білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемі ҮОЖ-ға сәйкес белгіленген. Білім алушылардың ең жоғары оқу жүктемесі олардың қажеттіліктерін ескере отырып, мектептің оқу жұмыс жоспарымен белгіленеді.
Оқу жүктемесінің жалпы көлемі, сыныптар бойынша апталық және жылдық жүктеме ҮОБ-на сәйкес бұзылмайды.
Сынып, сыныптан тыс (факультативтік, жеке және үйірме сабақтары) және оқу жұмысының барлық түрлерін қоса алғанда, оқушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі ҚР МЖМБС нормаларынан аспайды.
3) сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып сақтау.
Мектепте жеке пәндерді оқу кезінде сыныптарды топтарға бөлу жоқ, өйткені сыныптардағы оқушылар контингенті 8-10 адамнан аспайды.
Оқу мерзіміне арналған критерийлер:
Тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау:
Жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптар КТЖ-дағы күндерге сәйкес оқытудың барлық деңгейлерінде сәйкес келеді. Оқу бағдарламаларын игеру мерзімдерінде артта қалушылық болған жоқ, өйткені 2022-2023 оқу жылындағы оқу процесі үзіліссіз өтті. Сабақтарды қашықтықтан оқыту форматына ауыстырумен тек сегіз аяз күн болды. Сондықтан жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің барлық мерзімдері сақталды.
Сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және күнтізбелік жылдағы демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау::
2022-2023 оқу жылында сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына қойылатын талаптар дәл сақталды: 1-сыныптарда – 35 оқу аптасы, 2-11 сыныптарда – 36 оқу аптасы. Оқу жылының басталуы-2022 жылғы 1 қыркүйек, оқу жылының аяқталуы – 2023 жылғы 31 мамыр. Мектеп демалысының кестесі де сақталды: күзгі - 2022 жылғы 31 қазаннан бастап 6 қарашаны қоса алғанда (7 күн); қысқы – 2022 жылғы 31 желтоқсаннан бастап 2023 жылғы 8 қаңтарды қоса алғанда (9 күн); көктемгі – 2023 жылғы 18-26 наурызды қоса алғанда (9 күн). 2023 жылғы 6-12 ақпан аралығында 1-сыныптағы қосымша демалыс (7 күн). Жазғы демалысқа мектеп оқушылары 2023 жылдың 1 маусымы мен 31 тамызы аралығында (92 күн) шықты. Осылайша, барлық мерзімдер орындалады
ОҚУ-МАТЕРИАЛДЫҚ АКТИВТЕР
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына критерийлер:
- бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау:
Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін мектептің білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптары сақталады: оларға сәйкестікті растайтын барлық құрылтай құжаттары бар. Бұл мектептің жарғысы, жеке тұлғаны қайта тіркеу туралы анықтама, Білім беру қызметі құқығына лицензия және оған қосымша, санитарлық ережелерге сәйкес білім алушыларды тамақпен қамтамасыз ету шарты, ішкі тәртіп ережелері, мектептің техникалық паспорты.
Ішкі тәртіп ережелері, мектептің техникалық паспорттары. Ғимарат туралы мәліметтер (ғимарат түрі, салынған жылы, жобалық қуаты, ағымдағы және күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу қажеттілігі және т. б.):
Мектеп ғимараты типтік, 1982 жылы салынған, жобалық қуаты-240 орын, күрделі жөндеу қажет емес, терезелер, жылыту жүйесі ауыстырылды.
Білім беру қызметтерінің (кабинеттер, дәріс аудиториялары, практикалық сабақтарға арналған үй-жайлар, зертханалар, нақты біліктіліктер, мамандықтар бойынша шеберханалар, актілік және дене шынықтыру) сапасын қамтамасыз ететін меншікті не шаруашылық жүргізу, жедел басқару немесе сенімгерлік басқару құқығына тиесілі материалдық активтердің болуы немесе қолданылу мерзімі кемінде 10 жыл материалдық активтерді жалға алу туралы мәліметтер әлеуметтік-тұрмыстық және өзге де мақсаттағы залдар (өткізу пункттері, санитариялық тораптар (унитаздар, қол жуатын раковиналар), білім беру ұйымының үй-жайларында және (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы, тұру үшін жағдайлардың болуы)
Мектептің өзіндік материалдық активтері бар: 10 оқу бөлмесі, спорт залы,екі жуынатын бөлмесі,екі раковинасымен және төрт дәретхана. 16 бейнекамера бар-7 сыртқы және 9 ішкі. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлар жасалған: кіреберісте баспалдақсыз кең есіктер ,пандус, дәретханадағы тұтқалар және табалдырығы бар кең есіктер, сары сызықтар мен шақыру түймесі, Броуль кестелері.
Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету туралы мәліметтер
Мектепте лицензияланған медициналық кабинет бар .Медбике Н. А. Рустинбаева Чайковское ауылының ФАП қызметкері болып табылады, ставкадан 0,25 сағатқа жұмыс істейді (қосымша).Білім алушыларға жүгінген кезде алғашқы медициналық көмек көрсетілді, жасына қарай медициналық тексеру уақтылы жүргізілді және ата-аналарының келісімімен егулер жүргізілді. Ауданы 16,8 ш. м. жабдықталған медициналық кабинет бар.
Аймақта үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы туралы мәліметтер edu.kz:
Жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы туралы мәліметтер:
Мектепте жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтар жоқ.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы туралы мәліметтер:
Мектепте ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдай жасалған: кіре берісте баспалдақсыз кең есіктер , пандус, шақыру түймесі ,дәретханадағы тұтқалар және табалдырығы бар кең есіктер , сары сызықтар, Броуль кестелері бар.
Білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен, оқу-зертханалық жабдықтармен және техникалық оқыту құралдарымен жарақтандырылуы туралы мәліметтер: Соңғы жылдары мектеп жаңа жиһазбен жабдықталған-60 жаңа парта мен 120 орындық алынды. Мультимедиялық кабинет бар.Сондай-ақ, соңғы жылдары мектеп жаңа оқу құралдарын алды: 30 нетбук, 10 компьютер.Сондай-ақ 4 мультимедиялық кенеп және 4 компьютерлік жабдық
Білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болуы туралы мәліметтер:
80 орындық асхана бар. Жалпы ауданы 162,1 ш. м. асхана қажетті жиһазбен , ас үй жабдықтарымен жабдықталған. Жазда су жылытқышын, екі раковинаны, септикті орнату жоспарланған.
Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына критерийлер:
- бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау:
Мектеп кітапханашысы-Бисикеева А. М., біліктілік талаптарына сәйкес келеді, мамандығы-кітапхана дело, өтілі 12 жыл
Оқу және көркем әдебиеттің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер:
Чайковск жалпы білім беретін мектебінің кітап қоры 9476 құрайды, оның ішінде оқу әдебиеті-2229, көркем әдебиет - 4738, басқалары - 2509.
2022-2023 жылдары түскен: 325462 сомасына 116 дана көркем әдебиет; 207748 сомасына 89 оқулық.
Білім алушылардың оқулықтармен қамтамасыз етілуі 2022 жылғы 1 қыркүйекке:
бастапқы кезеңде -100%, оқытудың негізгі сатысында 100%,
жалпы орта білім беру сатысында 100%.
Білім алушылардың білімін бағалау
Білім алушылардың дайындық деңгейіне критерийлер:
- ББ үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері):
Оқу пәндері мен білім деңгейлері бойынша оқушылардың дайындық деңгейі :
2 сынып
пәндер
Матем.
Қаз.тілі
Орыс.ті.
Литер. чтение
Ағыл.тіл
Естеств.
Позн.мира
Сапасы%
60
80
60
60
100
100
100
оқу үлгерімі%
100
100
100
100
100
100
100
3 сынып
пәндер
Матем.
Каз.яз.
Рус.яз.
Литер. чтение
Иност.яз.
Естеств.
Позн.мира
Сапасы %
60
80
60
60
80
100
100
Оқу үлгерімі %
100
100
100
100
100
100
100
4 сынып
пәндер
Матем.
Каз.яз.
Рус.яз.
Литер. чтение
Иност.яз.
Естеств.
Позн.мира
Сапасы %
54,5
54,5
54,5
81,8
63,8
81,8
100
Оқу үлгерімі %
100
100
100
100
100
100
100
5сынып
пәндер
матем
Каз.яз и литра
Рус.яз
Рус.лит
Всемирная
История
Ин.яз
информ
естест
Сапасы %
62,5
62,5
62,5
62,5
62,5
62,5
87,5
100
87,5
Оқу үлгерімі %
100
100
100
100
100
100
100
100
100
6 сынып
пәндер
матем
Каз.яз и литра
Рус.яз
Рус.лит
Всемирная
История
Ин.яз
информ
естест
Сапасы %
66,7
66,7
66,7
66,7
83,3
83,3
66,7
100
66,7
Оқу үлгерімі %
100
100
100
100
100
100
100
100
100
7 сынып
Пән
дер
алгеб
биол
геог
геом
Ин.яз
Ист. Каз
Вс. Ист
Каз. Яз и литер
Рус. яз
Рус. лит
Инф.
физика
химия
Иност
Сапа %
75
100
100
75
75
75
75
100
75
75
75
75
100
75
Үлгер. %
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
8 сынып
пән
алгеб
биол
геог
геом
Ин.яз
Ист. Каз
Вс. ист
Каз. Яз и литер
Рус. яз
Рус. лит
Инф.
Физика
химия
Иност
Сапа %
80
100
100
80
80
100
80
80
80
80
100
80
80
80
Үлгер %
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
9 сынып
пән
алгеб
биол
геог
геом
Ин.яз
Ист. Каз
Вс. ист
Каз. Яз и литер
Рус. яз
Рус. лит
Инф.
Физик
химия
Иност
Основы права
Сапа%
60
60
80
80
80
80
80
80
60
60
60
60
60
80
100
Үлгер%
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
10 сынып
пән
Алг и нач
биол
геог
геом
Ин.яз
Ист. Каз
Вс. ист
Каз. Яз и литер
Рус. яз
Рус. лит
Инф.
Физик
химия
Иност
Основы права
Сапа %
50
50
50
50
50
50
50
100
50
50
50
50
50
50
100
Үлгер %
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
11 сынып
пән
Алг и нач
биол
геог
геом
Ин.яз
Ист. Каз
Вс. ист
Каз. Яз и литер
Рус. яз
Рус. лит
Инф.
Физик
химия
Иност
Основы права
Сапа%
75
100
100
100
100
100
100
100
75
100
100
100
100
100
100
Үлгер %
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
- білім алушылардың білімін бағалау критерийлеріне сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және жиынтық бағалау талаптарын сақтау:
Оқу жылы ішінде білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау талаптары сақталған формативті және жиынтық бағалау арқылы білім алушылардың білімін бағалау өлшемдеріне сәйкес жүзеге асырылды. Оқушылардың білімін формативті және жиынтық бағалау белгіленген талаптарға сәйкес жүзеге асырылады. Әрбір пән бойынша жиынтық жұмыстарды жүргізу кестесі әзірленеді және бекітіледі. ТЖБ немесе БЖБ жүргізу кезінде жиынтық бағалау күніне үш пәннен артық жүргізілмейді.
Қазақстан Республикасы ғылымының 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 жиынтық бағалау нәтижелері талданады. Талдау нәтижелері бойынша 39% - дан аз жинаған оқушылардың тізімі жасалады және білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жұмыс жоспары жасалады.
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді түзету):
Мектепте инклюзивті білім беруді жүзеге асыру кезінде оған қойылатын талаптар орындалады. Оқу процесі білім берудің негізгі орта деңгейіндегі ЖОЖ бойынша жеке тәсілмен жүргізілді.Оқушы барлық оқытылатын пәндер бойынша 6-сынып бағдарламасын меңгеріп, 7-сыныпқа ауыстырылды.
Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары
Үлкен педагогикалық өтілі бар және біліктілік санаттары жоқ, өз біліктілік деңгейін көтергісі келмейтін педагогтар арасында жұмыс жеткіліксіз жүргізілуде.
2022-2023 оқу жылында педагогтердің кәсіби конкурстар мен олимпиадаларға қатысу белсенділігі төмендеді, оларға сол мұғалімдер қатысады.
Білім алушылар контингентінің азаюы жалғасуда , бұл мектепті негізгі мектепке ауыстыруға әкелуі мүмкін.
Мектеп педагогтері аттестаттауға алдын ала дайындалуға, кәсіби конкурстар мен олимпиадаларға белсенді қатысуға, кәсіби деңгейін арттыру нәтижесіне жұмыс істеуге тиіс.
Мектеп мұғалімдері Кунделик электронды журналын уақтылы және сапалы толтырсын.
Өзін-өзі бағалау материалдарының қорытынды талдауы 2022-2023 оқу жылындағы барлық бағыттар бойынша мектептің қызметін көрсететін бөлімдер бойынша жасалды.
-Оқу - тәрбие процесі мен әдістемелік жұмыс ҚР Білім беру мекемелерінің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілердің талаптарына, мектеп Жарғысына, жергілікті актілерге сәйкес жүзеге асырылады.
* Оқу-тәрбие процесі ҚР МЖМБС, Қостанай облысы әкімдігі басқармасының "Жітіқара ауданының білім бөлімі" ММ бекіткен оқу жұмыс жоспарына сәйкес
Іске асырылатын білім беру бағдарламаларының деңгейіне , білім беру процесінің мазмұны мен сапасына сәйкес келетін мектепті дамыту бағдарламасы бар.
* Педагогикалық ұжым тұрақты, білікті. Курстық қайта даярлаудың перспективалық жоспары бар және іске асырылуда..
* Мектепішілік бақылаумен оқу-тәрбие процесінің барлық тараптары қамтылған, аса маңызды проблемалар үнемі ажыратылып отырады.
Оқу сапасын уақтылы түзету мақсатында оқушылардың үлгерімі, сынып параллельдері бақыланады және талданады, мектептің педагогикалық кеңестерінде білім сапасы мәселесі үнемі қаралады.
Мектептің тәрбие жұмысы бәсекеге қабілетті, бейімделген тұлғаны қалыптастыруға бағытталған.
Үйірме жұмысын қамту жеткілікті.
Ақпараттық-кітапханалық қамтамасыз ету аудандық бюджет есебінен жүзеге асырылады. Жаңа буын оқулықтарының түсуі есебінен кітап қорының ұлғаю серпіні байқалады. Оқушылар оқу және энциклопедиялық әдебиеттермен қамтамасыз етілген.